
Başkan Abdulbaki Tekin ve beraberindeki heyet, derneğin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgi aktararak kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekti. Görüşmede, kentteki sağlık faaliyetlerin geliştirilmesi ve sivil toplum kuruluşlarının katkılarının artırılması yönünde karşılıklı değerlendirmeler yapıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Baştabip Ayyıldız ise ESKERDER Başkanı Tekin ve beraberindekilere teşekkür etti.
Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.