
Başkan Abdulbaki Tekin ve beraberindeki heyet, derneğin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgi aktararak kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekti. Görüşmede, kentteki dernek faaliyetlerin geliştirilmesi ve sivil toplum kuruluşlarının katkılarının artırılması yönünde karşılıklı değerlendirmeler yapıldı.
Tekin halkın yararına yapılacak her türlü projeye, ESKERDER olarak sonuna kadar destek vereceklerini söyleyerek SGK İl Müdürü Kısa'ya yapmış olduğu başarılı çalışmalarından ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Eskişehir SGK İl Müdürü Kısa ise nazik ziyaretleri için Başkan Tekin’e teşekkür etti. Sivil toplum kuruluşlarının ve hemşehri derneklerinin faaliyetlerinin önemine işaret eden Kısa, “Sivil toplum kuruluşları, toplumsal gelişimin vazgeçilmez unsurlarıdır" dedi.

Müdür Kısa toplum yararına gerçekleştirilecek projelere destek vermeye hazır olduklarını ifade ederek, Sivil toplum örgütleriyle ortak çalışmaların şehir kültürüne,ekonomisine değer katacağını vurguladı.
Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşma, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.